Klanttevredenheid, continue procesverbetering en preventief risicobeheer zijn bij Verkerk standaard in het bedrijfsproces verankerd. Dagelijks analyseren we de tevredenheid van onze klanten, zoeken we naar verbeteringen en zorgen we ervoor dat risico’s in onze bedrijfsvoering zoveel mogelijk geëlimineerd worden.

Kwaliteit op eigen manier getoetst
Speciaal voor het bewaken van deze processen heeft Verkerk een taskforce opgericht. In deze groep zijn alle disciplines vertegenwoordigd, waardoor we een integraal kwaliteitsbeleid hebben met gecertificeerde kwaliteitssystemen. 

Groot voordeel is dat de leden van de projectgroep tegelijkertijd voor de collega’s van hun afdeling dienen als aanspreekpunt voor allerhande zaken wat betreft kwaliteitsmanagement. De laagdrempeligheid resulteert in meer openheid, hier komen betere resultaten van.

De maatschappij maken we met z’n allen
Maatschappelijk verantwoord ondernemen, een gevleugeld begrip. Een begrip dat wij hebben vertaald in beleid, namelijk  in onze bedrijfsvoering. Nadenken over en invulling geven aan MVO is al geruime tijd vanzelfsprekend bij Verkerk. We beschikken over een enthousiast en gedreven team, waarvan de meeste medewerkers al jarenlang bij ons bedrijf werken. Verkerk biedt dan ook een inspirerende werkomgeving met mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling waarbij vakmanschap en gelijkwaardigheid voorop staan. Iets waar wij trots op zijn.

Samen met de zorg voor de mensen delen we de zorg voor onze planeet. Het verantwoord omgaan met zorgtechnologie levert een steeds belangrijkere bijdrage aan een veiligie woon- en werkomgeving. Onderzoek en innovatie dragen bij aan nieuwe inzichten over het gebruik en de mogelijkheden van de zorgtechnologie die ons zo lief is.